文献
J-GLOBAL ID:201702259337363061
整理番号:17A0069105
改良SIR EPIDEMモデルに基づく社会ネットワークマーケティングの有効性とシミュレーション【JST・京大機械翻訳】
Improved SIR epiDEM model of social network marketing effectiveness and experimental simulation
著者 (4件):
Wang Zongshui
(School of Economics and Management, University of Chinese Academy of Sciences)
,
Zhao Hong
(School of Economics and Management, University of Chinese Academy of Sciences)
,
Lai Zhengwen
(School of Computer Science and Engineering, South China University of Technology)
,
Qin Xuzhong
(School of Economics and Management, University of Chinese Academy of Sciences)
資料名:
Xitong Gongcheng Lilun yu Shijian
(Xitong Gongcheng Lilun yu Shijian)
巻:
36
号:
8
ページ:
2024-2034
発行年:
2016年
JST資料番号:
C2070A
ISSN:
1000-6788
CODEN:
XGLSE2
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
中国 (CHN)
言語:
中国語 (ZH)