文献
J-GLOBAL ID:201702260100039848
整理番号:17A0279220
タイにおけるフリップした教室の利用と有効性に関する予備的研究【Powered by NICT】
A preliminary study on the utilization and effectiveness of a flipped classroom in Thailand
著者 (3件):
Maneeratana Kuntinee
(Department of Mechanical Engineering, Faculty of Engineering, Chulalongkorn University, Bangkok, Thailand, 10330)
,
Singhanart Thanyarat
(Department of Mechanical Engineering, Faculty of Engineering, Chulalongkorn University, Bangkok, Thailand, 10330)
,
Singhatanadgid Pairod
(Department of Mechanical Engineering, Faculty of Engineering, Chulalongkorn University, Bangkok, Thailand, 10330)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2016
号:
TALE
ページ:
345-352
発行年:
2016年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)