文献
J-GLOBAL ID:201702260504743741
整理番号:17A1774563
摩擦ブレーキのない車輪ハブ駆動システムのための電力列の最適設計【Powered by NICT】
Optimized design of the electric power train for wheel hub drive systems without friction brakes
著者 (2件):
Krone Tobias
(Institute for Drive Systems and Power Electronics, Leibniz Universitaet Hannover, 30167 Hannover, Germany)
,
Mertens Axel
(Institute for Drive Systems and Power Electronics, Leibniz Universitaet Hannover, 30167 Hannover, Germany)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
EPE’17 ECCE Europe
ページ:
P.1-P.10
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)