文献
J-GLOBAL ID:201702261419558344
整理番号:17A1626739
ディジタル能力とOER使用の供用中教師の自己認識xMOOC訓練経過により決定された【Powered by NICT】
In-service teachers’ self-perceptions of digital competence and OER use as determined by a xMOOC training course
著者 (3件):
Ramirez-Montoya Maria-Soledad
(Tecnologico de Monterrey, School of Education, Humanities, and Social Sciences, Aulas 2, Office 2-302, Avda. Garza Sada 2501 sur; col. Tecnologico, P.O. 64849, Monterrey, N.L., Mexico)
,
Mena Juanjo
(University of Salamanca, Faculty of Education, P° de Canalejas, 169, Office: 38, P.O. Box 37008, Salamanca, Spain)
,
Rodriguez-Arroyo Jose Antonio
(Tecnologico de Monterrey, School of Education, Humanities, and Social Sciences, CDIE building, Office CD-S1015-B., Avda. Garza Sada 2501 sur; col. Tecnologico, P.O. 64849, Monterrey, N.L., Mexico)
資料名:
Computers in Human Behavior
(Computers in Human Behavior)
巻:
77
ページ:
356-364
発行年:
2017年
JST資料番号:
T0355A
ISSN:
0747-5632
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)