文献
J-GLOBAL ID:201702261533191854
整理番号:17A1114096
研究へのアプローチ間の関係とオーストラリアの学部レベルの作業療法学生の学業成績【Powered by NICT】
The relationship between approaches to study and academic performance among Australian undergraduate occupational therapy students
著者 (2件):
Brown Ted
(Department of Occupational Therapy, School of Primary Health Care, Faculty of Medicine, Nursing and Health Sciences, Monash University, Frankston, Victoria, Australia)
,
Murdolo Yuki
(Department of Occupational Therapy, School of Primary Health Care, Faculty of Medicine, Nursing and Health Sciences, Monash University, Frankston, Victoria, Australia)
資料名:
Australian Occupational Therapy Journal
(Australian Occupational Therapy Journal)
巻:
64
号:
3
ページ:
218-225
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2509A
ISSN:
0045-0766
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)