文献
J-GLOBAL ID:201702262611824815
整理番号:17A1119659
教育による等式の経路:性別(不)等式の影響とベルギーにおける在来種と移住者の間の完全母乳育児に対する母親の教育【Powered by NICT】
Pathways of equality through education: impact of gender (in)equality and maternal education on exclusive breastfeeding among natives and migrants in Belgium
著者 (2件):
Vanderlinden Karen
(Department of Sociology, Ghent University, Ghent, 9000, Belgium)
,
Van de Putte Bart
(Department of Sociology, Ghent University, Ghent, 9000, Belgium)
資料名:
Maternal & Child Nutrition
(Maternal & Child Nutrition)
巻:
13
号:
2
ページ:
null
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2676A
ISSN:
1740-8695
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)