文献
J-GLOBAL ID:201702262740866876
整理番号:17A0471830
低接着現象誘起された水を予測するための車輪・レールのクリープ力モデル【Powered by NICT】
Wheel-rail creep force model for predicting water induced low adhesion phenomena
著者 (6件):
Trummer G.
(Virtual Vehicle Research Center, Graz, Austria)
,
Buckley-Johnstone L.E.
(Department of Mechanical Engineering, The University of Sheffield, Sheffield, UK)
,
Voltr P.
(Jan Perner Transport Faculty, University of Pardubice, Pardubice, Czechia)
,
Meierhofer A.
(Virtual Vehicle Research Center, Graz, Austria)
,
Lewis R.
(Department of Mechanical Engineering, The University of Sheffield, Sheffield, UK)
,
Six K.
(Virtual Vehicle Research Center, Graz, Austria)
資料名:
Tribology International
(Tribology International)
巻:
109
ページ:
409-415
発行年:
2017年
JST資料番号:
E0409B
ISSN:
0301-679X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)