文献
J-GLOBAL ID:201702263107247198
整理番号:17A1029554
企業顧客中心のための意味論強化オンライン知的資本マイニングサービス【Powered by NICT】
Semantics-Enhanced Online Intellectual Capital Mining Service for Enterprise Customer Centers
著者 (4件):
Li Juan
(Department of Computer Science, North Dakota State University, Fargo, ND)
,
Zaman Nazia
(Department of Computer Science, North Dakota State University, Fargo, ND)
,
Rayes Ammar
(Cisco Systems, San Jose, California)
,
Custodio Ernesto
(Cisco Systems, San Jose, California)
資料名:
IEEE Transactions on Services Computing
(IEEE Transactions on Services Computing)
巻:
10
号:
3
ページ:
436-447
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2437A
ISSN:
1939-1374
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)