文献
J-GLOBAL ID:201702264952313195
整理番号:17A1921215
オムニチャネルサービス運営:テクノロジーベースのビジネスネットワークの構築【Powered by NICT】
Omni-channel service operations: Building technology-based business networks
著者 (3件):
Reis Joao
(Department of Economics, Management and Industrial Engineering and Tourism, Aveiro University, Aveiro, Portugal)
,
Amorim Marlene
(Department of Economics, Management and Industrial Engineering and Tourism and GOVCOPP, Aveiro University, Aveiro, Portugal)
,
Melao Nuno
(Department of Management and CI&DETS, School of Technology and Management of Viseu, Polytechnic Institute of Viseu, Viseu, Portugal)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
SOLI
ページ:
96-101
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)