文献
J-GLOBAL ID:201702266377208459
整理番号:17A1388876
製品改良のためのハイブリッド修飾MADMモデルに基づく知的医療ターミナルの消費者採用行動において鍵となる因子の同定【Powered by NICT】
Identification of key factors in consumers’ adoption behavior of intelligent medical terminals based on a hybrid modified MADM model for product improvement
著者 (3件):
Liu Yupeng
(School of Economics and Management, Harbin Institute of Technology, 2, West Wenhua Rd., Weihai City 264209, Shandong Province, People’s Republic of China)
,
Chen Yifei
(School of Economics and Management, Harbin Institute of Technology, 2, West Wenhua Rd., Weihai City 264209, Shandong Province, People’s Republic of China)
,
Tzeng Gwo-Hshiung
(Graduate Institute of Urban Planning, College of Public Affairs, National Taipei University, 151, University Rd., San Shia District, New Taipei City 23741, Taiwan)
資料名:
International Journal of Medical Informatics
(International Journal of Medical Informatics)
巻:
105
ページ:
68-82
発行年:
2017年
JST資料番号:
D0729A
ISSN:
1386-5056
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アイルランド (IRL)
言語:
英語 (EN)