文献
J-GLOBAL ID:201702268119197162
整理番号:17A1271655
就学前K2クラスにおける教材としての社会的ロボットの展開:概念実証研究【Powered by NICT】
Deploying social robots as teaching aid in pre-school K2 classes: A proof-of-concept study
著者 (4件):
Causo Albert
(Robotics Research Centre, School of Mechanical and Aerospace Engineering, 50 Nanyang Avenue N3-01a-01, Singapore 639798)
,
Win Phyo Zin
(Robotics Research Centre, School of Mechanical and Aerospace Engineering, 50 Nanyang Avenue N3-01a-01, Singapore 639798)
,
Guo Peng Sheng
(Robotics Research Centre, School of Mechanical and Aerospace Engineering, 50 Nanyang Avenue N3-01a-01, Singapore 639798)
,
Chen I.-Ming
(Robotics Research Centre, School of Mechanical and Aerospace Engineering, 50 Nanyang Avenue N3-01a-01, Singapore 639798)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ICRA
ページ:
4264-4269
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)