文献
J-GLOBAL ID:201702268373019132
整理番号:17A0821959
色の類似性がによりバナー広告をどのように効果あるものにできるか:Gestalt理論からの洞察
How colour similarity can make banner advertising effective: insights from Gestalt theory
著者 (3件):
CHIU Yu-Ping
(National Taiwan Univ. Sci. and Technol., Taipei, TWN)
,
LO Shao-Kang
(Chinese Culture Univ., Taipei, TWN)
,
HSIEH Ai-Yun
(Chinese Culture Univ., Taipei, TWN)
資料名:
Behaviour & Information Technology
(Behaviour & Information Technology)
巻:
36
号:
4-6
ページ:
606-619
発行年:
2017年04月
JST資料番号:
E0940A
ISSN:
0144-929X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)