文献
J-GLOBAL ID:201702269197266850
整理番号:17A1544081
B2b販売とその影響競争情報収集と適応販売へのソーシャルメディア利用:イネーブラとしての学習オリエンテーションの役割の検討【Powered by NICT】
Social media use in B2b sales and its impact on competitive intelligence collection and adaptive selling: Examining the role of learning orientation as an enabler
著者 (3件):
Itani Omar S.
(Hospitality Management & Marketing Department, Adnan Kassar School of Business, Lebanese American University, Beirut, Lebanon)
,
Agnihotri Raj
(University of Texas at Arlington, 701 S. West St., Room 228, Arlington, TX 76019-0469, United States)
,
Dingus Rebecca
(Department of Marketing and Hospitality Services Administration, Central Michigan University, Smith Hall 100, Mt. Pleasant, MI 48859, United States)
資料名:
Industrial Marketing Management
(Industrial Marketing Management)
巻:
66
ページ:
64-79
発行年:
2017年
JST資料番号:
B0202E
ISSN:
0019-8501
CODEN:
IMMADX
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)