文献
J-GLOBAL ID:201702269199586028
整理番号:17A1725374
可視化に基づくニシキヘビ言語プログラミングコース教育方法の改善に関する研究【Powered by NICT】
Research on the improvement of python language programming course teaching methods based on visualization
著者 (4件):
Kui Xiaoyan
(School of Information Science and Engineering, Central South University, Hunan, Changsha, 410083, China)
,
Liu Weiguo
(School of Information Science and Engineering, Central South University, Hunan, Changsha, 410083, China)
,
Xia Jiazhi
(School of Information Science and Engineering, Central South University, Hunan, Changsha, 410083, China)
,
Du Huakun
(School of Geosciences and Info-Physics, Central South University, Hunan, Changsha, 410083, China)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ICCSE
ページ:
639-644
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)