文献
J-GLOBAL ID:201702269251690369
整理番号:17A1711889
自然数バイアスとその役割計算力障害を有する小児における合理的な数理解における遅延または欠損【Powered by NICT】
The natural number bias and its role in rational number understanding in children with dyscalculia. Delay or deficit?
著者 (4件):
Van Hoof Jo
(Centre for Instructional Psychology and Technology, University of Leuven, Belgium, Dekenstraat 2, 3000 Leuven, Belgium)
,
Verschaffel Lieven
(Centre for Instructional Psychology and Technology, University of Leuven, Belgium, Dekenstraat 2, 3000 Leuven, Belgium)
,
Ghesquiere Pol
(Parenting and Special Education, University of Leuven, Belgium, Leopold Vanderkelenstraat 32, 3000 Leuven, Belgium)
,
Van Dooren Wim
(Centre for Instructional Psychology and Technology, University of Leuven, Belgium, Dekenstraat 2, 3000 Leuven, Belgium)
資料名:
Research in Developmental Disabilities
(Research in Developmental Disabilities)
巻:
71
ページ:
181-190
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1250A
ISSN:
0891-4222
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)