文献
J-GLOBAL ID:201702269406057545
整理番号:17A1424920
オンライン議論介入による学生関連性の改善:同期ハイブリッドプログラムにおける自己決定理論の応用【Powered by NICT】
Improving student relatedness through an online discussion intervention: The application of self-determination theory in synchronous hybrid programs
著者 (2件):
Butz Nikolaus T.
(University of Wisconsin - Stevens Point, School of Business and Economics, College of Professional Studies, 1901 Fourth Ave, Stevens Point, WI 54481, USA)
,
Stupnisky Robert H.
(University of North Dakota, Department of Educational Foundations and Research, 231 Centennial Drive Stop 7189, Grand Forks, ND 58202, USA)
資料名:
Computers & Education
(Computers & Education)
巻:
114
ページ:
117-138
発行年:
2017年
JST資料番号:
D0737B
ISSN:
0360-1315
CODEN:
COMEDR
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)