文献
J-GLOBAL ID:201702270069136515
整理番号:17A1959819
iconicityの型はジェスチャの子供の理解に影響を及ぼす【Powered by NICT】
Type of iconicity influences children’s comprehension of gesture
著者 (3件):
Hodges Leslie E.
(Georgia State University, Department of Psychology, PO Box 5010, Atlanta, GA 30302-5010, United States)
,
OEzcaliskan Seyda
(Georgia State University, Department of Psychology, PO Box 5010, Atlanta, GA 30302-5010, United States)
,
Williamson Rebecca
(Georgia State University, Department of Psychology, PO Box 5010, Atlanta, GA 30302-5010, United States)
資料名:
Journal of Experimental Child Psychology
(Journal of Experimental Child Psychology)
巻:
166
ページ:
327-339
発行年:
2018年
JST資料番号:
A1240A
ISSN:
0022-0965
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)