文献
J-GLOBAL ID:201702270382758779
整理番号:17A1425261
ADHD学生の大学赤シャツと学業成績【Powered by NICT】
Academic red-shirting and academic achievement among students with ADHD
著者 (3件):
Barnard-Brak Lucy
(Educational Psychology & Leadership, Texas Tech University, P.O. Box 41071, Lubbock, TX 79410, USA)
,
Stevens Tara
(Educational Psychology & Leadership, Texas Tech University, P.O. Box 41071, Lubbock, TX 79410, USA)
,
Albright Evan
(Educational Psychology & Leadership, Texas Tech University, P.O. Box 41071, Lubbock, TX 79410, USA)
資料名:
Contemporary Educational Psychology
(Contemporary Educational Psychology)
巻:
50
ページ:
4-12
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1223A
ISSN:
0361-476X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)