文献
J-GLOBAL ID:201702271213993314
整理番号:17A1383536
パーキンソン病,特異的言語障害,失読症,統合失調症,協調運動発達障害,および自閉症スペクトラム障害における手続き学習:2次メタ分析【Powered by NICT】
Procedural learning in Parkinson’s disease, specific language impairment, dyslexia, schizophrenia, developmental coordination disorder, and autism spectrum disorders: A second-order meta-analysis
著者 (2件):
Clark Gillian M.
(Cognitive Neuroscience Unit, School of Psychology, Deakin University, Australia)
,
Lum Jarrad A.G.
(Cognitive Neuroscience Unit, School of Psychology, Deakin University, Australia)
資料名:
Brain and Cognition
(Brain and Cognition)
巻:
117
ページ:
41-48
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1216A
ISSN:
0278-2626
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)