文献
J-GLOBAL ID:201702271285249494
整理番号:17A1966450
読書,数学,科学への経路:若年中国人小児における領域一般的相関の調査【Powered by NICT】
Pathways to reading, mathematics, and science: Examining domain-general correlates in young Chinese children
著者 (4件):
Zhang Xiao
(Faculty of Education, University of Hong Kong, China)
,
Hu Bi Ying
(Faculty of Education, University of Macau, China)
,
Ren Lixin
(Faculty of Education, East China Normal University, China)
,
Fan Xitao
(Faculty of Education, University of Macau, China)
資料名:
Contemporary Educational Psychology
(Contemporary Educational Psychology)
巻:
51
ページ:
366-377
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1223A
ISSN:
0361-476X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)