文献
J-GLOBAL ID:201702271536605033
整理番号:17A1641385
ユーザ画像タグモデルに基づくパーソナル化された社会的画像レコメンデーション手法【Powered by NICT】
Personalized Social Image Recommendation Method Based on User-Image-Tag Model
著者 (5件):
Zhang Jing
(Signal and Information Processing Laboratory, Beijing University of Technology, Beijing, China)
,
Yang Ying
(Signal and Information Processing Laboratory, Beijing University of Technology, Beijing, China)
,
Tian Qi
(Department of Computer Science, University of Texas at San Antonio, San Antonio, TX, USA)
,
Zhuo Li
(Signal and Information Processing Laboratory, Beijing University of Technology, Beijing, China)
,
Liu Xin
(Signal and Information Processing Laboratory, Beijing University of Technology, Beijing, China)
資料名:
IEEE Transactions on Multimedia
(IEEE Transactions on Multimedia)
巻:
19
号:
11
ページ:
2439-2449
発行年:
2017年
JST資料番号:
W1116A
ISSN:
1520-9210
CODEN:
ITMUF8
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)