文献
J-GLOBAL ID:201702272023907525
整理番号:17A0279214
専門技術者の教育と訓練における学習動機づけのモデルと評価法【Powered by NICT】
A model and evaluation method of learning motivation in the education and training of professional engineers
著者 (3件):
Kawano Atsuko
(Engineering Education Development Dept., DENSO E&TS Training Center Corporation, Obu, Japan)
,
Isogai Emiko
(Engineering Education Development Dept., DENSO E&TS Training Center Corporation, Obu, Japan)
,
Aoyama Mikio
(Dept. of Software Engineering, Nanzan University, Nagoya, Japan)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2016
号:
TALE
ページ:
311-318
発行年:
2016年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)