文献
J-GLOBAL ID:201702273558538733
整理番号:17A1212554
否定的切迫感とアルコール消費間の関係の媒体としての飲酒動機とアルコール結果見込み【Powered by NICT】
Drinking motives and alcohol outcome expectancies as mediators of the association between negative urgency and alcohol consumption
著者 (3件):
Anthenien Amber M.
(University of Houston, 126 Heyne Building, Houston, TX 77204, United States)
,
Lembo Jordanna
(University of Houston, 126 Heyne Building, Houston, TX 77204, United States)
,
Neighbors Clayton
(University of Houston, 126 Heyne Building, Houston, TX 77204, United States)
資料名:
Addictive Behaviors
(Addictive Behaviors)
巻:
66
ページ:
101-107
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1213A
ISSN:
0306-4603
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)