文献
J-GLOBAL ID:201702273646366654
整理番号:17A1725151
グレイクラスタモデル huangshan大学における膜レビューの経過を基づく例としてのフリップした教室における大学カリキュラムの教育効果の評価【Powered by NICT】
Evaluation of college curriculum’s teaching effect in the context of flipped classrooms based on grey cluster model - Taking the course of film reviews in huangshan university as an example
著者 (2件):
Zhao Ziyun
(School of Culture and Communication, Huangshan University, Huangshan, 245041, China)
,
Zhan Huibin
(School of Economics and Management, Huangshan University, Huangshan, 245041, China, College of Economics and Management, Nanjing University of Aeronautics and Astronautics, Nanjing, 211106, China)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
GSIS
ページ:
273-277
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)