文献
J-GLOBAL ID:201702274614558792
整理番号:17A0887161
オブジェクトレベルのビデオ広告:最適化フレームワーク【Powered by NICT】
Object-Level Video Advertising: An Optimization Framework
著者 (4件):
Zhang Haijun
(Shenzhen Graduate School, Harbin Institute of Technology, Xili University Town, Shenzhen, China)
,
Cao Xiong
(Shenzhen Graduate School, Harbin Institute of Technology, Xili University Town, Shenzhen, China)
,
Ho John K. L.
(Department of Mechanical and Biomedical Engineering, City University of Hong Kong, Kowloon, Hong Kong)
,
Chow Tommy W. S.
(Department of Electronic Engineering, City University of Hong Kong, Kowloon, Hong Kong)
資料名:
IEEE Transactions on Industrial Informatics
(IEEE Transactions on Industrial Informatics)
巻:
13
号:
2
ページ:
520-531
発行年:
2017年
JST資料番号:
W1434A
ISSN:
1551-3203
CODEN:
ITIICH
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)