文献
J-GLOBAL ID:201702275045190952
整理番号:17A1461268
模擬実験(ARISE)を介したリスク情報学習を支援する:出生前ダウン症候群スクリーニングにおける条件付き確率の理解を改善するためのシミュレートされた結果を用いた【Powered by NICT】
Aiding risk information learning through simulated experience (ARISE): Using simulated outcomes to improve understanding of conditional probabilities in prenatal Down syndrome screening
著者 (3件):
Wegier Pete
(Department of Health Sciences, University of Missouri, Columbia, MO, USA)
,
Shaffer Victoria A.
(Department of Health Sciences, University of Missouri, Columbia, MO, USA)
,
Shaffer Victoria A.
(Department of Psychological Sciences, University of Missouri, Columbia, MO, USA)
資料名:
Patient Education and Counseling
(Patient Education and Counseling)
巻:
100
号:
10
ページ:
1882-1889
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1249A
ISSN:
0738-3991
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)