文献
J-GLOBAL ID:201702275223400646
整理番号:17A1099191
薬局専門職キャリア開発実験室へのAPhAキャリア経路評価プログラムの部品の統合【Powered by NICT】
Integrating parts of the APhA Career Pathway Evaluation Program for pharmacy professionals into a career development lab
著者 (3件):
Linn Brooke A.
(Indiana University School of Medicine, Purdue University, West Lafayette, IN 47907, USA)
,
Burton Samantha J.
(Purdue University College of Pharmacy, West Lafayette, IN 47907, USA)
,
Shepler Brian M.
(Experiential Education, Purdue University College of Pharmacy, USA)
資料名:
Currents in Pharmacy Teaching and Learning
(Currents in Pharmacy Teaching and Learning)
巻:
9
号:
2
ページ:
311-316
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2882A
ISSN:
1877-1297
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)