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文献
J-GLOBAL ID:201702275530447195   整理番号:17A0213541

pneumtic空気筋と磁気レオロジーブレーキから成るクラッチを用いた可変粘弾性関節システムの1番目のプロトタイプ【Powered by NICT】

1st prototype of a variable viscoelastic joint system with a clutch composed of pneumtic air muscle and magneto rheological brake
著者 (4件):
Okui Auth Manabu
(Department of Precision Mechanics, Faculty of Science and Engineering, Chuo University 1-13-27 Kasuga, Bunkyo-ku, Tokyo 112-8551, Japan)
Iikawa Shingo
(Department of Precision Mechanics, Faculty of Science and Engineering, Chuo University 1-13-27 Kasuga, Bunkyo-ku, Tokyo 112-8551, Japan)
Yamada Yasuyuki
(Department of Precision Mechanics, Faculty of Science and Engineering, Chuo University 1-13-27 Kasuga, Bunkyo-ku, Tokyo 112-8551, Japan)
Nakamura Taro
(Department of Precision Mechanics, Faculty of Science and Engineering, Chuo University 1-13-27 Kasuga, Bunkyo-ku, Tokyo 112-8551, Japan)

資料名:
IEEE Conference Proceedings  (IEEE Conference Proceedings)

巻: 2016  号: ICARCV  ページ: 1-6  発行年: 2016年 
JST資料番号: W2441A  資料種別: 会議録 (C)
記事区分: 原著論文  発行国: アメリカ合衆国 (USA)  言語: 英語 (EN)
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