文献
J-GLOBAL ID:201702276210999462
整理番号:17A0414576
早期介入のための同定リスクのある学生 時系列クラスタリングアプローチ【Powered by NICT】
Identifying At-Risk Students for Early Interventions-A Time-Series Clustering Approach
著者 (6件):
Hung Jui-Long
(Department of Educational Technology, Boise State University, Boise, ID, USA)
,
Wang Morgan C.
(Department of Statistics, University of Central Florida, Orlando, FL, USA)
,
Wang Shuyan
(Department of Curriculum, Instruction and Special Education, The University of Southern Mississippi, Hattiesburg, MS, USA)
,
Abdelrasoul Maha
(Department of Computer Science, Old Dominion University, Norfolk, VA, USA)
,
Li Yaohang
(Department of Computer Science, Old Dominion University, Norfolk, VA, USA)
,
He Wu
(Department of Information Technology and Decision Sciences, Old Dominion University, Norfolk, VA, USA)
資料名:
IEEE Transactions on Emerging Topics in Computing
(IEEE Transactions on Emerging Topics in Computing)
巻:
5
号:
1
ページ:
45-55
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2430A
ISSN:
2168-6750
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)