文献
J-GLOBAL ID:201702276743960753
整理番号:17A1554507
干し草の山の中の針:KEPモデルを用いた職場学習のための発見含量価値準備【Powered by NICT】
Needles in the Haystack: Finding Content Worth Preparing for Workplace Learning with the KEP Model
著者 (2件):
Thalmann Stefan
(Department of Information Systems, Production and Logistics Management, University of Innsbruck, Innsbruck, Tyrol, Austria)
,
Maier Ronald
(Department of Information Systems, Production and Logistics Management, University of Innsbruck, Innsbruck, Tyrol, Austria)
資料名:
IEEE Transactions on Learning Technologies
(IEEE Transactions on Learning Technologies)
巻:
10
号:
3
ページ:
379-390
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2433A
ISSN:
1939-1382
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)