文献
J-GLOBAL ID:201702277515602150
整理番号:17A1099203
外来電子医療記録での薬物療法ドキュメンテーションの評価における薬局学生の関与【Powered by NICT】
Pharmacy student engagement in the evaluation of medication documentation within an ambulatory care electronic medical record
著者 (4件):
Mead Tatum
(Goppert-Trinity Family Care, Kansas City, MO 64131, USA)
,
Mead Tatum
(University of Missouri-Kansas City School of Pharmacy, Kansas City, MO 64108, USA)
,
Schauner Stephanie
(Goppert-Trinity Family Care, Kansas City, MO 64131, USA)
,
Schauner Stephanie
(University of Missouri-Kansas City School of Pharmacy, Kansas City, MO 64108, USA)
資料名:
Currents in Pharmacy Teaching and Learning
(Currents in Pharmacy Teaching and Learning)
巻:
9
号:
3
ページ:
415-420
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2882A
ISSN:
1877-1297
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)