文献
J-GLOBAL ID:201702277537559569
整理番号:17A0241518
アクティブ学習における同期CSCL(計算機支援協調学習を利用した学習状況の可視化における教師の挙動に関する傾向の事例研究【Powered by NICT】
A case study of the tendency about teacher’s behavior in visualization of learning situations utilizing synchronous CSCL in active learning
著者 (4件):
Sakakibara Norihisa
(Division of Teacher Profession, Joetsu University of Education, Japan)
,
Mizuochi Yoshiaki
(Division of Teacher Profession, Joetsu University of Education, Japan)
,
Yatsushiro Kazuhiro
(Faculty of Global Policy Management and Communication, Yamanashi Prefectural University, Japan)
,
Mizukoshi Kazutaka
(Digital Alliance Co., Ltd., Japan)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2016
号:
SII
ページ:
652-657
発行年:
2016年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)