文献
J-GLOBAL ID:201702278473286055
整理番号:17A1446176
筋骨格解剖学コースにおける学生の試験成績に及ぼす画像ベースとテキストベース能動的学習訓練の影響【Powered by NICT】
Effects of image-based and text-based active learning exercises on student examination performance in a musculoskeletal anatomy course
著者 (3件):
Gross M. Melissa
(Department of Movement Science, School of Kinesiology, University of Michigan, Ann Arbor, Michigan)
,
Wright Mary C.
(Harriet W. Sheridan Center for Teaching and Learning, Brown University, Providence, Rhode Island)
,
Anderson Olivia S.
(Department of Nutritional Sciences, School of Public Health, University of Michigan, Ann Arbor, Michigan)
資料名:
Anatomical Sciences Education
(Anatomical Sciences Education)
巻:
10
号:
5
ページ:
444-455
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1409A
ISSN:
1935-9772
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)