文献
J-GLOBAL ID:201702278477571864
整理番号:17A1398990
ベトナムの洋風coffeehouse鎖のグレイモデルGM(0,N)事例研究を用いた顧客の購買意思決定に対するマーケティングミックスの影響の決定【Powered by NICT】
Determining the effects of marketing mix on customers’ purchase decision using the grey model GM(0,N) - case study of the western style coffeehouse chains in Vietnam
著者 (3件):
Chai Yu-Chien
(Department of Industrial Engineering and Management, National Kaohsiung University of Applied Sciences, Taiwan)
,
Huang Ying-Fang
(Department of Industrial Engineering and Management, National Kaohsiung University of Applied Sciences, China)
,
Dang Hoang-Sa
(Department of Industrial Engineering and Management, National Kaohsiung University of Applied Science, China)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ICSSE
ページ:
575-578
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)