文献
J-GLOBAL ID:201702278778545279
整理番号:17A1706052
ソーシャルメディアにおける共有経済市場および非市場論理間の張力解析【Powered by NICT】
The sharing economy in social media: Analyzing tensions between market and non-market logics
著者 (2件):
Laurell Christofer
(Stockholm School of Economics Institute for Research and Jonkoping International Business School, Box 6501, SE-113 83 Stockholm, Sweden)
,
Sandstrom Christian
(Chalmers University of Technology and the Ratio Institute, Vera Sandbergs Alle 8B, SE-412 96 Goteborg, Sweden)
資料名:
Technological Forecasting and Social Change
(Technological Forecasting and Social Change)
巻:
125
ページ:
58-65
発行年:
2017年
JST資料番号:
H0572B
ISSN:
0040-1625
CODEN:
TFSCB3
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)