文献
J-GLOBAL ID:201702281341624460
整理番号:17A1388158
スタックトラックへの列車の正面衝突の下での車輪-レール接触故障の危険性を最小化するための受動的道路-鉄道交差設計【Powered by NICT】
A passive road-rail crossing design to minimise wheel-rail contact failure risk under frontal collision of trains onto stuck trucks
著者 (3件):
Ling Liang
(School of Civil Engineering and Built Environment, Queensland University of Technology, Brisbane, QLD 4000, Australia)
,
Dhanasekar Manicka
(School of Civil Engineering and Built Environment, Queensland University of Technology, Brisbane, QLD 4000, Australia)
,
Thambiratnam David P.
(School of Civil Engineering and Built Environment, Queensland University of Technology, Brisbane, QLD 4000, Australia)
資料名:
Engineering Failure Analysis
(Engineering Failure Analysis)
巻:
80
ページ:
403-415
発行年:
2017年
JST資料番号:
W0684A
ISSN:
1350-6307
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)