文献
J-GLOBAL ID:201702281404546194
整理番号:17A1444255
教育エビデンスに基づく診療のための戦術:看護学生の大学院EBP研究の大きなクラスを用いた強化アクティブ学習戦略【Powered by NICT】
Tactics for Teaching Evidence-Based Practice: Enhancing Active Learning Strategies With a Large Class of Graduate EBP Research in Nursing Students
著者 (2件):
Vetter Mary Jo
(Clinical Associate Professor, NYU Rory Meyers College of Nursing, New York, NY)
,
Latimer Beth
(Clinical Assistant Professor, NYU Rory Meyers College of Nursing, New York, NY)
資料名:
World Views on Evidence-Based Nursing
(World Views on Evidence-Based Nursing)
巻:
14
号:
5
ページ:
419-421
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2775A
ISSN:
1545-102X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)