文献
J-GLOBAL ID:201702282858112909
整理番号:17A1033624
長距離トラックハイブリッド運転戦略と予測パワートレイン制御システムの多目的最適化【Powered by NICT】
Multi-objective optimization of a long-haul truck hybrid operational strategy and a predictive powertrain control system
著者 (3件):
Fries M.
(Institute of Automotive Technology, Technical University of Munich, Boltzmannstr. 15, Garching, 85748, Germany)
,
Kruttschnitt M.
(Institute of Automotive Technology, Technical University of Munich, Boltzmannstr. 15, Garching, 85748, Germany)
,
Lienkamp M.
(Institute of Automotive Technology, Technical University of Munich, Boltzmannstr. 15, Garching, 85748, Germany)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
EVER
ページ:
1-7
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)