文献
J-GLOBAL ID:201702283523143884
整理番号:17A1256976
オンライン顧客忠誠心に及ぼすサービス,ウェブサイト,ショッピング経験とインフラストラクチャの品質の影響【Powered by NICT】
The impact of quality of service, website, shopping experience and infrastructure on online customers’ loyalty
著者 (3件):
Jafarpour Seyed Hamed
(Information Technology Engineering, MehrAstan Institute of Higher Education, Astane_Ashrafiyeh, Guilan, Iran)
,
Mahmoudabadi Abbas
(Department of Industrial Engineering, MehrAstan Institute of Higher Education, Guilan, Iran)
,
Andalib Azam
(Computer Engineering Group, Rasht Branch, Islamic Azad University, Rasht, Guilan, Iran)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
ICWR
ページ:
163-168
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)