文献
J-GLOBAL ID:201702283863590016
整理番号:17A1400471
5因子モデル人格と3情報システム教育コースにおけるチームの学習効果【Powered by NICT】
Relationship between the five factor model personality and learning effectiveness of teams in three information systems education courses
著者 (7件):
Shuto Masashi
(Waseda University Tokyo, Japan)
,
Washizaki Hironori
(Waseda University Tokyo, Japan)
,
Kakehi Katsuhiko
(Waseda University Tokyo, Japan)
,
Fukazawa Yoshiaki
(Waseda University Tokyo, Japan)
,
Yamato Shoso
(Ehime University, Ehime, Japan)
,
Okubo Masashi
(NEC Management Partner, Tokyo, Japan)
,
Tenbergen Bastian
(State University of New York at Oswego, New York, USA)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
SNPD
ページ:
167-174
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)