文献
J-GLOBAL ID:201702285676802694
整理番号:17A1466793
たばこの需要にブランドと広告媒体の影響:実験的競売からの証拠【Powered by NICT】
Effect of brand and advertising medium on demand for e-cigarettes: Evidence from an experimental auction
著者 (3件):
Rousu Matthew C.
(Susquehanna University, 514 University Avenue, Selinsgrove, PA 17870, United States)
,
O’Connor Richard
(Roswell Park Cancer Institute, Elm & Carlton Streets, Buffalo, NY 14263, United States)
,
Corrigan Jay
(Kenyon College, 103 College Road, Gambier, OH 43022, United States)
資料名:
Preventive Medicine Reports
(Preventive Medicine Reports)
巻:
7
ページ:
11-15
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2912A
ISSN:
2211-3355
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)