文献
J-GLOBAL ID:201702287292985552
整理番号:17A1758860
仮想広告属性,広告姿勢,製品姿勢,製品イメージ,購買意向の間の構造的関係に関する研究
A Study on the Structural Relationship Among Virtual Advertisement Attributes, Advertisement Attitude, Product Attitude, Product Image, and Purchase Intention
著者 (2件):
JEON Yongbae
(Dankook Univ., Chungnam, KOR)
,
KIM Seyun
(Dankook Univ., Chungnam, KOR)
資料名:
Information (Koganei)
(Information (Koganei))
巻:
20
号:
6(B)
ページ:
4219-4226
発行年:
2017年06月
JST資料番号:
L7416A
ISSN:
1343-4500
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)