文献
J-GLOBAL ID:201702291165692344
整理番号:17A1827823
メキシコの歯科学生による学習の知覚に及ぼす歯科麻酔シミュレーションモデルの正の影響【Powered by NICT】
Positive influence of a dental anaesthesia simulation model on the perception of learning by Mexican dental students
著者 (6件):
Lopez-Cabrera C.
(Faculty of Dentistry Rio Blanco Region Cordoba-Orizaba, Universidad Veracruzana, Prolongacion Abasolo Sur SN, Tenango de Rio Blanco, Rio Blanco, Veracruz, Mexico)
,
Hernandez-Rivas E. J.
(Faculty of Dentistry Rio Blanco Region Cordoba-Orizaba, Universidad Veracruzana, Prolongacion Abasolo Sur SN, Tenango de Rio Blanco, Rio Blanco, Veracruz, Mexico)
,
Komabayashi T.
(College of Dental Medicine, University of New England, Portland, ME, USA)
,
Galindo-Reyes E. L.
(Faculty of Dentistry Rio Blanco Region Cordoba-Orizaba, Universidad Veracruzana, Prolongacion Abasolo Sur SN, Tenango de Rio Blanco, Rio Blanco, Veracruz, Mexico)
,
Tallabs-Lopez D.
(MORE Center of Organizational and Personal Development, San Jose del Cabo, Baja California, Mexico)
,
Cerda-Cristerna B. I.
(Faculty of Dentistry Rio Blanco Region Cordoba-Orizaba, Universidad Veracruzana, Prolongacion Abasolo Sur SN, Tenango de Rio Blanco, Rio Blanco, Veracruz, Mexico)
資料名:
European Journal of Dental Education
(European Journal of Dental Education)
巻:
21
号:
4
ページ:
e142-e147
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2567A
ISSN:
1396-5883
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)