文献
J-GLOBAL ID:201702291466932630
整理番号:17A0057629
革新からの捕獲値におけるマーケティングの役割:知識資源,戦略的中心,および企業価値【Powered by NICT】
Marketing’s role in capturing value from innovation: Knowledge resources, strategic emphasis, and firm value
著者 (3件):
Ma Judy
(Department of Marketing & Entrepreneurship, California State University, East Bay, USA)
,
Choi Byungchul
(Department of International Business and Management, Nottingham University Business School (NUBS) China, China)
,
O’Connor Gina
(Lally School of Management, Rensselaer Polytechnic Institute (RPI), USA)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2016
号:
PICMET
ページ:
1271-1277
発行年:
2016年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)