文献
J-GLOBAL ID:201702292057618217
整理番号:17A1557496
クラッシュワージネスにおける押出アルミニウムフロントレール構造の最適化プロセスとの結合異方性降伏関数の影響【Powered by NICT】
Effects of coupling anisotropic yield functions with the optimization process of extruded aluminum front rail geometries in crashworthiness
著者 (5件):
Kohar Christopher P.
(Department of Mechanical and Mechatronics Engineering, University of Waterloo, Waterloo N2L 3G1, Canada)
,
Brahme Abhijit
(Department of Mechanical and Mechatronics Engineering, University of Waterloo, Waterloo N2L 3G1, Canada)
,
Imbert Jose
(Department of Mechanical and Mechatronics Engineering, University of Waterloo, Waterloo N2L 3G1, Canada)
,
Mishra Raja K.
(General Motors Research & Development Center, Warren, MI 48090, USA)
,
Inal Kaan
(Department of Mechanical and Mechatronics Engineering, University of Waterloo, Waterloo N2L 3G1, Canada)
資料名:
International Journal of Solids and Structures
(International Journal of Solids and Structures)
巻:
128
ページ:
174-198
発行年:
2017年
JST資料番号:
B0700A
ISSN:
0020-7683
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)