文献
J-GLOBAL ID:201802210094756950
整理番号:18A1769657
学習埋め込みシステム設計コースに対する学生の態度を測定するための機器のRaschモデル検証【JST・京大機械翻訳】
Rasch Model Validation of an Instrument to Measure Students’ Attitude towards Learning Embedded Systems Design Course
著者 (4件):
Ridwan Intisar Ibrahim
(School of Graduate Studies, Universiti Teknologi Malaysia, Kuala Lumpur, Malaysia)
,
Ali Rosmah
(Advanced Informatics School, Universiti Teknologi Malaysia, Kuala Lumpur, Malaysia)
,
Hussain Noor Hamizah
(Razak School of Engineering and Advanced Technology, Universiti Teknologi Malaysia, Kuala Lumpur, Malaysia)
,
Ismail Kamsiah Mohd
(Faculty of Engineering, International Islamic University Malaysia, Kuala Lumpur, Malaysia)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
WEEF
ページ:
702-707
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)