文献
J-GLOBAL ID:201802211456322599
整理番号:18A1642021
健康関連の動機指向と果物および野菜消費に基づく消費者セグメンテーション【JST・京大機械翻訳】
Consumer segmentation based on health-related motive orientations and fruit and vegetable consumption
著者 (4件):
Raaijmakers Ireen
(Wageningen Economic Research, Wageningen University & Research, Wageningen, The Netherlands)
,
Sijtsema Siet
(Wageningen Economic Research, Wageningen University & Research, Wageningen, The Netherlands)
,
Labrie Caroline
(Wageningen Plant Research, Wageningen University & Research, Bleiswijk, The Netherlands)
,
Snoek Harriette
(Wageningen Economic Research, Wageningen University & Research, Wageningen, The Netherlands)
資料名:
British Food Journal
(British Food Journal)
巻:
120
号:
8
ページ:
1749-1763
発行年:
2018年
JST資料番号:
H0159A
ISSN:
0007-070X
CODEN:
BFOJA
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)