文献
J-GLOBAL ID:201802212369810305
整理番号:18A0188202
PEMFC LIB(軽イオンビーム)SCハイブリッド型路面軌道のための水素消費最適化に基づく動的ペナルティ制御戦略の開発【Powered by NICT】
Development of a hydrogen consumption optimization based dynamic penalty control strategy for a PEMFC-LIB-SC hybrid tramway
著者 (4件):
Wang Xinru
(College of Electrical Engineering and Automation Shandong University of Science and Technology Qingdao, China)
,
Peng Fei
(College of Electrical Engineering and Automation Shandong University of Science and Technology Qingdao, China)
,
Wang Di
(College of Electrical Engineering and Automation Shandong University of Science and Technology Qingdao, China)
,
Li Xiaopeng
(State Grid Sichuan Electric Power Research Institute Chengdu, China)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
EI2
ページ:
1-6
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)