文献
J-GLOBAL ID:201802214425459042
整理番号:18A0724068
ソーシャルメディアと行動ブランドloaltyの間のギャップの橋渡し【JST・京大機械翻訳】
Bridging the gap between social media and behavioral brand loyalty
著者 (5件):
Yoshida Masayuki
(Hosei University, Japan)
,
Gordon Brian S.
(University of Kansas, United States)
,
Nakazawa Makoto
(University of Tsukuba, Japan)
,
Shibuya Shigeki
(Sasakawa Sports Foundation, Japan)
,
Fujiwara Naoyuki
(Sasakawa Sports Foundation, Japan)
資料名:
Electronic Commerce Research and Applications
(Electronic Commerce Research and Applications)
巻:
28
ページ:
208-218
発行年:
2018年
JST資料番号:
A1256A
ISSN:
1567-4223
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)