文献
J-GLOBAL ID:201802215360258051
整理番号:18A0195986
消費者の信頼とソーシャルメディアにおける負のポストの人気:B2CとC2Cビジネスモデルの統合に関する事例研究【Powered by NICT】
Consumers’ trust and popularity of negative posts in social media: A case study on the integration between B2C and C2C business models
著者 (3件):
AlSheikh Sinan S.
(IBM, Dubai, UAE)
,
Shaalan Khaled
(Faculty of Engineering & IT, The British University in Dubai UAE)
,
Meziane Farid
(School of Computing Science & Engineering, University of Salford, Manchester, England)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
BESC
ページ:
1-6
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)